Categorie├źn
Irritaties

Reclame

Zondag, 27 september 2020

Wordt fit met pilletje A, gooi product B in je wasmachine om iets te bereiken wat je wasmiddel ook al doet en zo kan ik nog wel even doorgaan. Reclames die zo irritant zijn dat je de tv op een ander kanaal zapt, waar je vervolgens die zelfde leugens ook weer moet aanhoren en tevens als een soort randdebiel wordt benaderd.

Pilletje A komt er hier niet in, product B ook niet. Oplichterij, gebrek aan respect. Welke idioot koopt die rommel en welke bekende sportman laat zich voor dat karretje spannen ? Als een adverteerder struktureel leugens verspreidt (en dat doen ze bijna allemaal) en hun doelgroep lijkt te bestaan uit mensen die te dom zijn om te poepen, waarom moet ik daar voortdurend van wegzappen ?

Wanneer stopt deze ellende eens. Pas als we als consument stoppen met kopen van producten die op deze wijze reclame maken. Put your money where your mouth is. Het is toch allemaal rommel die verkocht wordt met irritante leugens. Marketing en reclame is echt aan een revisie toe. Spreek de waarheid en negatieve reclame is niet positief. Weg met die troep en weg met die lui.